Helt ok turnering

Jag och Stefan Triumf spelade Beach idag i årets andra turnering på hemmaplan. Vi var det mest missmatchade paret vad gäller ranking. Han har spelat mycket och bra och jag har spelat lite och dåligt i år. Det är en nervös situation att spela med någon med mycket bättre ranking än en själv, man vill inte ställa till det. Men jag höll nerverna i schack någorlunda och är ganska nöjd med mitt och lagets spel. Vi tog oss till semi där vi spelade ok, men fick slita för hårt för våra poäng mot slutsegrarna, veteranerna Jens Franzon/Mattias Rudin. Vi spelade bara bra, vi hade behövt spela riktigt bra för att vinna den. men jag ger vår insats klart godkänt. Tack Stefan för turneringen. Nästa år tar vi hem den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0