Lurigt att fundera fram vad man ska börja skriva om...

Vad man än börjar skriva om kommer man ju verka vara besatt av det ämnet. Typ "nu har jag äntligen startat en blogg så att jag kan skriva om maskrosor som är mitt absolut största intresse". Vad man väljer att skriva om först definierar en ju på något sätt. Man kan ju få ångest för sånt, ungefär som när man ska välja nickname på nån site. Kallar man sig för "PokerJohan" får man ju en viss stämpel, kallar man sig för "Kyljohan" en annan.

Och jag har ju en viss förmåga att bli hyggligt besatt av allting, så nu vet jag inte vilket jag vill framstå som mest besatt av just nu. Jag kommer säkert att skriva en hel del om att bli pappa, att bli husägare, träning, mat, poker, musik, litteratur, företagande och en massa annat som jag är intresserad av. Men var ska jag börja? Asch. Nu bara börjar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0