Rekord!

Kylskåpspoesi AB firar i år sitt 10-årsjubiléum. Vi gjorde det på bästa tänkbara sätt genom att slå vårt tidigare omsättningsrekord med en ganska lång hästs längd. Igår sprängde vi drömgränsen på 8 miljoner i omsättning. Kul att gå emot strömmen i denna lågkonjunktur. Har tydligen gjort några riktigt bra satsningar i djungeln.

De elaka tungor som hävdar att vårt rekord beror på att jag har varit pappaledig upp till tre veckor under hösten vill jag bestämt säja emot. Men SKULLE det vara så borde 2009 bli ett nytt, ännu bättre, år för då ska jag och Stina umgås på heltid stora delar av hösten.

Kommentarer
Postat av: Martin

Om nån funderar på vad Johan menar med "jag och Stina umgås", så kan ni följa den här länken http://web.mac.com/algesten/prio.jpg



2008-12-18 @ 11:05:12
URL: http://web.mac.com/algesten/prio.jpg
Postat av: Mathilda

Grattis! Vad härligt att det kan gå bra för er såhär i lågkonjunkturtider :)

2008-12-19 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0