Föräldralycka

När jag skriver det här ligger min underbara fru och sover efter att ha fått amma dottern hela dagen. Hon har gjort det med ett leende på läpparna varje sekund och ett förklarat skimmer runt sig. Det är en mycket lycklig mamma. Och ännu mer otroligt.-på magen har jag världens finaste dotter som ligger och snusar och sover och faktiskt snarkar lite också. Jag trodde inte att det skulle vara fullt så här härligt att vara förälder och jag tror inte att jag kan bli mer lycklig än jag är just nu.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis till er båda! Vad bra att hon äntligen kom ut :) Det ska bli så spännande att få träffa lilla Stina.

Kram Mathilda

2008-10-13 @ 06:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0