Hon är här nu

Stoppa världen. Jag vill berätta för den att den aldrig mer blir densamma. 50 timmars helvete följdes av en oändlighet av paradis. Stina Andersson kom till världen igår med ett underbart skrik.

Nu är man där man inte har förstått hur andra kan vara. Helt uppslukad av och totalfokuserad på avföringsfrekvens och tecken på hunger.

Elin kämpade som en furie och jag har aldrig varit mer stolt över henne. Jag fattar inte att det går att göra det hon gjorde den här veckan. Och min respekt för min egen mamma och världens alla kvinnor ökade till en helt ny nivå.

Tankarna fladdrar och orden är svåra att hitta. Jag antar att vad jag vill säja är inte är mer komplicerat än - Välkommen Stina. Jag älskar dig redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0